در بعضی از اوقات شبانه روز درگاههای پرداخت آنلاین دارای تراکنش های بالایی میباشند . در این مواقع گاها تراکنش انجام میگیرد و مبلغ نیز از حساب کاربر کم میشود ولی پیام ناموفق بودن تراکنش را به کاربر نشان میدهد .
چنانچه از حساب شما مبلغی کم شده است معمولا طبق قوانین بانکی طی چند ساعت آینده آن مبلغ به حساب شما برگردانده خواهد شد .
چنانچه بعد از چند ساعت مبلغی به حساب شما برگشت داده نشد میتوانید از طریق قسمت پشتیبانی ” مسائل امور مالی ” تیکتی را ارسال نمایید .
دقت نمایید تمامی موارد خواسته شده در فرم را دقیق تکمیل نمایید .
قسمت پشتیبانی از طریق پنل درگاه واسط بررسی خود را انجام میدهد چنانچه مبلغ شما به پنل درگاه واسط سایت منتقل شده است لینک دانلود برای شما ارسال میگردد .
چنانچه مبلغ شما در لیست دریافتهای سایت از طریق پنل درگاه واسط نباشد باید به خود درگاه واسط بصورت مستقیم تیکت ارسال نموده و موضوع را پیگیری نمایید .
در هر ۲ صورت چند ساعتی را صبر نمایید تا در صورت برگشت مبلغ به حساب خود مطمن شوید .
بعد از ارسال تیکت شکیبا بوده تا بعد از بررسی تیم پشتیبانی جوابیه برای شما ارسال گردد .
بررسی و اعلام نتیجه زمانبر میباشد بنابراین از ایجاد تیکت مجدد و تکراری جدا خودداری نموده زیرا فقط باعث بیشتر شدن زمان جوابیه و احتمالا مسدود شدن اکانت کاربری شما میگردد .