داده نشدن جواب تیکت شما میتواند بخاطر یکی از موارد ذیل باشد :
۱ – با همان ایمیلی که از سایت اصلی خریداری نموده اید در سایت پشتیبانی ثبت نام نکرده اید
۲ – ایمیل استفاده شده توسط شما نامعتبر میباشد یا غیر فعال یا اشتباه تایپ نموده اید
۳ – شماره موبایل خود را درست وارد ننموده اید در بعضی از اوقات صحت سنجی سایت از طریق پیامک انجام میپذیرد
۴ – در پروفایل کاربری خود در سایت پشتیبانی نام و نام خانوادگی خود را به فارسی وارد ننموده اید
۵ – موضوع تیکت شما تکراری میباشد قبل از ایجاد تیکت حتما سئوالات متداول مربوط به تیکت خود را حتما مطالعه نمایید
۶ – تیکت شما نامفهوم میباشد به اینصورت که مشکل خود را به صورت واضح و با توضیحات کامل ارائه ننموده اید مثلا اگر مشکل دانلود دارید فقط ذکر کلمه : نمیتوانم دانلود کنم کافی نیست باید مشکل خود را شرح و از مشکل خود اسکرین شات تهیه نموده و بهمراه تیکت خود ارسال نمایید
۷ – تیکت های تکراری ارسال نموده اید در اینصورت سیستم بصورت اتوماتیک اکانت شما را مسدود میسازد . بنابراین تا دریافت جوابیه از طرف سایت شکیبا باشید و تیکت مجدد ارسال ننمایید
۸ – در انتخاب دپارتمان پشتیبانی دقت کامل مبذول نمایید چنانچه مشکل شما در زمینه تراکنش مالی میباشد از ارسال تیکت به بخش مشکلات دانلود اکیدا پرهیز نمایید